Nowy sposób przekazywania kosztów firmowych księgowym z inFakt.pl
Użytkownicy systemu e-księgowego na stronie inFakt.pl dotychczas mieli możliwość przekazywania dokumentów księgowych w tradycyjny sposób, przy użyciu kuriera. W chwili obecnej, w wyniku zmiany aktualizacyjnej wprowadzonej w systemie inFakt.pl w pakiecie All Inclusive dla klientów, umożliwiono przesyłanie dokumentów za pośrednictwem elektronicznych skanów. Skany wgrywane mogą być przez aplikację inFakt.pl w dowolnym miejscu i o dowolnym czasie. Dzięki temu w różnych okresach w ciągu miesiąca przedsiębiorca będzie mógł bez trudu dostarczyć dokumenty rozliczeniowe księgowym z inFakt.pl.
Jak wysłać skany dokumentów?
Nowa usługa skanowania i dostarczania dokumentów księgowych jest powiązana z aplikacją inFakt.pl. Wprowadzono w niej mianowicie funkcję „Pliki”, znajdującą się w sąsiedztwie przycisku „szukaj”. Po kliknięciu w przycisk „Pliki”, użytkownik aplikacji e-księgowości inFakt.pl może wgrywać i przeglądać własne skany dokumentów kosztowych.
Zeskanowane dokumenty kosztowe można wysłać do inFakt.pl w postaci pliku PDF, JPG, GIF lub PNG. Wystarczy wybrać z obszaru swojego dysku pliki w odpowiednim formacie i przeciągnąć do wybranego okresu rozliczeniowego.
0 komentarzy