Nowe przydatne funkcje w serwisie wFirma.pl
Właściciel serwisu wFirma.pl poinformował użytkowników księgowości internetowej i aplikacji księgowych, z jakich można skorzystać za pośrednictwem tej strony www, że wprowadził kolejną, ważną aktualizację. Dotyczyła ona przede wszystkim funkcjonalności programu i jego integracji z Pasejo.pl.
Czego dotyczy aktualizacja?
Wspominana aktualizacja serwisu wFirma.pl dotyczy integracji, sposobów przesyłki i metod płatności, jak i zarządzania produktami w systemie oraz wyglądu sklepu, jaki za jego pośrednictwem można utworzyć, a następnie z powodzeniem prowadzić. Właściciel serwisu zdecydował się na rozbudowanie integracji wFirma.pl poprzez pobieranie cen z domyślnej grupy cenowej w Pasejo.pl. Istnieje też możliwość wystawienia aukcji w Standardzie Allegro. Sprzedający może wybrać stawki VAT dla poszczególnych metod przesyłki oraz sposobów płatności. Ciekawą zmianą jest wprowadzenie Apaczki, czyli po złożeniu zamówienia system wyświetla informacji o kosztach przesyłki w panelu administracyjnym.
Zarządzanie produktami i wygląd sklepu
Aktualizacja serwisu wFirma i Pasejo dotyczyła także zarządzania produktami. W tym zakresie dokonano:
- Zwiększenia prędkości realizacji procesu dodawania produktów, kategorii, producentów oraz wpisów na bloga – wystarczy, aby użytkownik wcisnął przycisk „Dodaj kolejny”, aby wykonać pożądaną akcję.
- Wprowadzenia możliwości rozróżnienia nazwy produktu na liście jego wariantów.
- Wprowadzenia graficznego lub tekstowego przedstawienia wariantów produktu.
- Umożliwiania stworzenia własnej tabeli rozmiarów, przy czym rozmiarówka będzie widoczna na karcie produktu.
Wdrożono wyszukiwarkę w sekcji „Tłumaczenia” oraz umożliwiono zmianę nazwy każdego przycisku lub przetłumaczenia strony sklepu na wybrane języki obce.
0 komentarzy