Elektroniczna integracja iFirma z ZUS

Dodał: Tomasz Bednarz, w Księgowość internetowa - newsy . ,

Od 26 czerwca 2014 roku system księgowości internetowej iFirma uległ zmianom, w wyniku których powstała nowa wersja aplikacji IFI. Jest ona całkowicie zintegrowana pod względem elektronicznym z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych. Użytkownicy wykorzystujący na co dzień taką aplikację mogą bez konieczności składania osobistych wizyt w ZUS-ie, załatwić wszystkie najważniejsze sprawy, łącznie ze złożeniem odpowiednich deklaracji. Do skorzystania z IFI zintegrowanej z ZUS wystarczy posiadać konto w serwisie iFirma.pl.

Dodatkowe zmiany 

Prócz integracji IFI z ZUS, wprowadzono w księgowości internetowej iFirma także i inne zmiany, wśród których należy wymienić:

  • wprowadzenie faktur do metody kasowej,
  • obsługę skanerów kodów płaskich EAN,
  • wdrożenie importu towarów handlowych + SAD,
  • możliwość dokonania zbiorczego importu e-faktur, w prosty sposób z wykorzystaniem Drag&Drop z ovh, blue media, home.pl, allegro, sendit, ceneo, nazwa.pl, skapiec.pl, inpost, nokaut, dialcom24, linuxpl.com, cal.pl,
  • wprowadzenie e-deklaracji VAT-9m i VAT-8,
  • możliwość wysyłki VAT-7 bez podpisu kwalifikowanego,
  • wprowadzenie edycji danych kontrahenta na zamówieniu z allegro,
  • wprowadzenie potwierdzenia w formie PDF-u statusu eDeklaracji ZUS.

Polecane wpisy: Co to jest mała księgowość, Księgowość internetowa – informacje, Jak prowadzić księgowość przez internet