Aktualizacja majowa wFirma.pl

Dodał: Tomasz Bednarz, w Księgowość internetowa - newsy . ,

ifirma.plSerwis oferujący księgowość internetową wFirma.pl dokonał w czasie weekendu majowego aktualizacji swojego systemu. Na „Stronie głównej” w kategorii „Biuro” w aplikacji księgowej wFirma.pl użytkownicy mogą skorzystać z modułu prognozy podatku dochodowego oraz z nowego terminarza, z kolei w obszarze „Deklaracje” wprowadzono możliwość podpinania dokumentów pod deklaracje oraz dwie nowe deklaracje:

  • VAT-7,
  • VAT-7K.

W kategorii „Przychody >> Sprzedaż” wFirma.pl przebudowała inne przychody, dodała tryb edycji okna wystawiania faktury, który umożliwia zdecydowanie czy dla danego pola ma działać zapamiętywanie wyboru w systemie. Użytkownik może zobaczyć w szczegółach faktury informacje o zysku. Zmianie uległo również wystawianie faktury automatycznych:

  • Pojawienie się możliwości określenia schematu księgowego,
  • Zaznaczanie opcji „Faktura do paragonu”,
  • Pojawienie się kolumny z liczbą kontrahentów.

W obszarze wydatki w aplikacji księgowej zmieniono podsumowanie stawek VAT przy księgowaniu wydatku, czy też pokazywanie w szczegółach wydatku powiązanych wpisów w rejestrach księgowych. Dodatkowo, system podpowiada opis wydatku, posiłkując się informacją z ostatnio dokonanego wydatku przez kontrahenta. W „Ewidencji”, w „rejestrze sprzedaży i KPIR” umożliwiono podsumowanie w widoku wybranej ewidencji.

Wprowadzono nowy moduł Analizy w wersji BETA, pozwalający na nowe analizy związane z magazynem oraz uporządkowanie analiz finansowo-podatkowych. Poprawiono ponadto wydajność wysyłki wiadomości z systemu i zlikwidowano opcję wyboru drukowania tła przy dodawaniu deklaracji DRA.

Duże zmiany zaszły w kategorii „CRM>> Zadania”. Dokonano rozbudowy modułu dywersji CRM+, co pozwala użytkownikom na tworzenie zadań związanych z kontrahentem i zadań wewnątrz firmy, ustalanie powiadomienia związanego z zadaniami oraz terminów zadań zintegrowanych z terminarzem. Użytkownik może określić priorytet zadań i przypisywać zadania do poszczególnych użytkowników.